Panowie a do 1,8T jakbym chciał zrobić sobie pół przelot tzn wywalić kataryne i środek i zostawić tylko koniec to da to coś? Generalnie chodzi mi o głośniejszy dźwięk
w AGU miałem zostawiony katalizator od kata miałem 2,5 na jednym przelocie środkowym i końcowy z fają gietą w dół ...dzwięk był nieziemski....przy zwykłej jezdzie bardzo delikatny praktycznie cisza...przy pełnej pi..dzie jakby F16 startowało :lol: ...jakby nie wiadomo jaka locha tam siedziała a nie zwykłe k03s :diabelski_usmiech.....przy tym co chcesz zrobic jest groźba że bedzie chodził jak calibra.... :lol:
60mm wystarczy ? Środkowy i tak jest podobno przelotowy to nie wiem czy go ruszać czy zastąipić prostą rurką? A końcowy miałeś seryjny ? Dwururka zakrzywiona w dół tak?
Chyba że sobie końcowy także zastąpię kwasiakiem W końcu to tylko 4 cylindry w rzędzie
od kata całośc z kwasówki, 2,5 , srodek przelot, końcowy przelot , jedna rura gieta w dół :diabelski_usmiech ...wydech był z MG....ale to było 10 lat temu.... :lol:
po to by mieć dwiew ruły na dupie póżniej dwie nakładki np ultera i git majonez. chyba żę masz pomysł z gego założyć żeby nie trzeba było nakładek stosować
tak tylko tam ta jedna rura idzie chyba prosto w otwór a na prawą stronę jest zaślepka - czyli tak jakby na kształt 4 byłby potrzebny - jak ten z chin :-)
Ja zrobiłem moda z wydechem. tzn założyłem do swojej caxy przelotowy końcowy tłumik o fabrycznej średnicy (narazie) .. :P (wykonanie samodzielne) :lol: . Wydaje mi sie ,ze można sporo zdziałać modyfikacją wydechu. Motor szybciej wkręca sie powyzej 4 tyś obrotów. Dzwięk też jest bardziej stanowczy tzn bardziej "rasowo-mruczący" . Na razie mam wrażenie ,że osiągi znacząco wzrosły.(na wiosnę planuję wizytę na hamowni). Mam juz gotowy tłumik środkowy ale nie zakładam przed schamowaniem sprzeta ,zeby wiedzieć co dają kolejne modyfikacje... Nie wiem jakie korzyści daje zmiana wydechu w dieslu...??
Edit : Mam wrażenie ,że spalanie uległo zmniejszeniu
maxio, efekt u ciebie jak u hondziarzy. To ze bardziej drę ryja nie oznacza ze zyskałeś na mocy. Inżynierowie Skody to nie stażyści z zawodówki. Za oryginalnym wydechem stoją wyliczenia, dane i testy.
maxio, efekt u ciebie jak u hondziarzy. To ze bardziej drę ryja nie oznacza ze zyskałeś na mocy. Inżynierowie Skody to nie stażyści z zawodówki. Za oryginalnym wydechem stoją wyliczenia, dane i testy.
Można sie zgodzić z takim stwierdzeniem ,nie watpie, tym bardziej ,że oryginalny wydech projektowali nawet inżynierowie Volkswagena ..I wiem ,że taki "tuning", żeby nie nazwać wiejskim tuningiem rzadko kończy sie powodzeniem. Moje odczucia są takie ,że silnik lepiej sie wkręca na obroty i moment obrotowy też jakby się poprawił :lol: . Jesli chodzi o "darcie ryja" to.... nie zauważyłem takiego efektu. Jest tylko lekkie "mruczenie" na wolnych obrotach...
Ponadto chcę pojechać wkrótce na hamownie ,żeby stwierdzić jakie sa rzeczywiste efekty mojego moda.. :wink:
jak rozmawiałem z Witkiem z RPerformancePL co sądzi o 'koksie w CAXA' jednym z elementów które obowiązkowo trzeba zrobić to właśnie wydech
Własnie ! 8) . M.in w caxa'ch mamy do czynienia z zaturbionymi motorami , żeby zwiększyć ich wydajność najprostszym i dość tanim sposobem jest mod z wydechem. Według mnie w motorach TSI jest dość duży potencjał. Inżynierowie nie wypuszcża auta z silnikiem 1,4 litra z 200 kucami pod maską bo rynek nie ma takich potrzeb.. (oprócz wyjatków :twisted: ).
Ja osobiście testuję i wkładam końcówki wydechów do motocykli. Bez zmiany softu i nnych udziwnień oprócz fajnego dzwięku mamy dodatkowe parę kucy do wykorzystania :lol: . I jest to sprawdzone !
Czemu nie spróbować w aucie ??
marcin607, jak zakończył się u Ciebie temat wydechu na drugą stronę? Działałeś coś w temacie? Bo jestem zainteresowany robienie takiego dzieła w swoim RSie, z tym że chyba jednak zderzaki się trochę różnią. Daj znać jak to u Ciebie wygląda.
marcin607, jak zakończył się u Ciebie temat wydechu na drugą stronę? Działałeś coś w temacie? Bo jestem zainteresowany robienie takiego dzieła w swoim RSie, z tym że chyba jednak zderzaki się trochę różnią. Daj znać jak to u Ciebie wygląda.
To ja doskonale wiem z fejsbuka co masz zrobione
Z tym, że u Ciebie jednak benzyna i sprawa wydechu jest ciut inna niż u mnie. Nawet w Gt Performance mi odradzał podwójny wydech do Diesla, a mi się tak bardzo podoba.
To ja doskonale wiem z fejsbuka co masz zrobione
Z tym, że u Ciebie jednak benzyna i sprawa wydechu jest ciut inna niż u mnie. Nawet w Gt Performance mi odradzał podwójny wydech do Diesla, a mi się tak bardzo podoba.
Najbardziej nurtuje mnie temat wycinania zderzaka po prawej stronie. W zwykłej O2 FL jest symetryczne wycięcie pod uchwyt holowniczy, a w RS już jest niesymetrycznie.
Czy w firmie gdzie spawają/kleją plastiki idzie takie coś ogarnąć? Szkoda, że we Wro nie znam nikogo, kto byłby pomocny w tematach wydechowo-tłumikarskich.
piotrek_gdy, masz gdzieś foty jak to u Ciebie wygląda w Pasku?
marcin607, jak zakończył się u Ciebie temat wydechu na drugą stronę? Działałeś coś w temacie? Bo jestem zainteresowany robienie takiego dzieła w swoim RSie, z tym że chyba jednak zderzaki się trochę różnią. Daj znać jak to u Ciebie wygląda.
marcin607, jak zakończył się u Ciebie temat wydechu na drugą stronę? Działałeś coś w temacie? Bo jestem zainteresowany robienie takiego dzieła w swoim RSie, z tym że chyba jednak zderzaki się trochę różnią. Daj znać jak to u Ciebie wygląda.
nie - u mnie jest jedne problem - brak zdecydowania bo mam cały czas jeden dylemt - czy bawić się ze skodą czy kupić bmw a tu zostawić czystą skromną ale elegancką skodę
Komentarz